CrossFit Discussion Board  

Go Back   CrossFit Discussion Board > Search Forums
CrossFit Home Forum Site Rules CrossFit FAQ Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 28
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Rich Hunter
Forum: Fitness 03-06-2008, 07:34 PM
Replies: 29
Views: 5,729
Posted By Rich Hunter
Re: Looking to complete a quote

Trample the weak. Hurdle the dead. :evilsmile

or...

State of the art fitness thru professional innovation and personal motivation(or also dedication)...not fancy toys.

also...

HUGS FOR...
Forum: Fitness 03-06-2008, 07:33 PM
Replies: 29
Views: 5,729
Posted By Rich Hunter
Re: Looking to complete a quote

double quoted myself...oops!
Forum: Health and Medical Issues 02-21-2008, 03:20 PM
Replies: 6
Views: 3,245
Posted By Rich Hunter
Re: My teeth

No words yet. I have to actually walk to our clinic here where I'm at and get worked in. I should have the answer (or whatever kinda reason the military decides to give me) in about a week.
Forum: Community 02-19-2008, 04:23 PM
Replies: 45
Views: 8,410
Posted By Rich Hunter
Re: If you were to choose a theme song for your gym...

No affiliates here in Iraq, but I like to warm up to "Gravemakers and Gunslingers" by Coheed and Cambria (not wfs), "Adios" by Rammstein and "Love Dump" by Static-X...pretty sure the love dump isn't...
Forum: Injuries 02-19-2008, 03:18 PM
Replies: 6
Views: 2,331
Posted By Rich Hunter
Re: Back and hip pain

Soooo....to update all you peeps who have been kind enough to offer me some advice, I am backing off a bit on the squats and O-lifts until I can get home to a doc, my chiro and to my affiliate. I've...
Forum: Community 02-18-2008, 07:42 PM
Replies: 1
Views: 2,278
Posted By Rich Hunter
Cool CrossFit Iraq!!!

Front:
No Affiliates? No Problem!
24 hr Online Support...

Back:
CrossFit Iraq:
Killer Fitness


I soooooo want to make this T-shirt since I'm over here...and for next time...and the time...
Forum: Starting 02-18-2008, 03:57 PM
Replies: 20
Views: 4,750
Posted By Rich Hunter
Re: A bit confused... CF + ???

:horse:

Yeah, I'm going to agree with this one too. CF is plenty worout enough. I thought I was in great shape, after all, I have been lifting for years, as well as the regular military PT...
Forum: Injuries 02-17-2008, 08:36 PM
Replies: 6
Views: 2,331
Posted By Rich Hunter
Re: Back and hip pain

Kind of a habit of mine to write off pain, goes with the territory. Yeah, I can stretch all day, that's no problem, but I'm in Iraq, so the massage is out for right now. I don't exactly sleep on a...
Forum: Injuries 02-17-2008, 06:28 PM
Replies: 6
Views: 2,331
Posted By Rich Hunter
Unhappy Back and hip pain

I'm having pains in my lower back area, right above my glutes on the sides and in my hips; it's mostly noticeable when I'm sitting down. I'm used to having pain in my hips (docs say I'm low on...
Forum: Community 02-17-2008, 04:56 PM
Replies: 9
Views: 3,437
Posted By Rich Hunter
Re: CrossFit made the Wall Street Journal

Hey, uh, anyone notice that at the bottom of the article there's a CF link/info blurb and CF now has a price...$125-300/mo...I KNEW THIS WAS TOO GOOD TO BE TRUE!!!:trashpc:
Forum: Workout of the Day 02-16-2008, 08:37 PM
Replies: 23
Views: 25,945
Posted By Rich Hunter
Re: First Murph tomorrow -- any tips?

Of course, that could also be a sign for us noobs that we're about to pass out...;)
Forum: Exercises 02-15-2008, 08:54 PM
Replies: 11
Views: 2,849
Posted By Rich Hunter
Re: Virgin...there, I said it...

Yeah, I'll be in the desert for another month (less actually) but I plan on getting a coach and reading up on a few things...already found a CF affiliate in my area too. Trying the kip daily...
Forum: Workout of the Day 02-15-2008, 04:28 PM
Replies: 9
Views: 3,335
Posted By Rich Hunter
Lightbulb Fran...and a good laugh...

Who says a noob can't be good for something? In this case, a good laugh. Enjoy.

I've read about the "3 rounds for time of" numbers and what they mean, but forgot about all that yesterday. :shrug:...
Forum: Exercises 02-15-2008, 04:12 PM
Replies: 11
Views: 2,849
Posted By Rich Hunter
Re: Virgin...there, I said it...

Sweetness. Thanks y'all!
Forum: Nutrition 02-15-2008, 04:08 PM
Replies: 10
Views: 8,152
Posted By Rich Hunter
Re: Ceyenne pepper and maple syrup diet?

Ok, yeah so I guess I posted this twice...because there is another forum about this topic that I posted. It's got a attention/hazard symbol on it; I thought it was the only one. Anyway, yeah, I...
Forum: In Search of CrossFitters 02-15-2008, 03:46 PM
Replies: 9
Views: 2,320
Posted By Rich Hunter
Forum: Nutrition 02-15-2008, 03:14 PM
Replies: 15
Views: 4,265
Posted By Rich Hunter
Re: Ceyenne pepper and maple syrup diet?!?!

So, I was able to talk sense into one of them, but my other bud insists it's the best thing since sliced bread and he's done research that says it's good for you and he's done it before and he's...
Forum: Nutrition 02-14-2008, 07:18 PM
Replies: 15
Views: 4,265
Posted By Rich Hunter
Re: Ceyenne pepper and maple syrup diet?!?!

Oh, yeah, and they are happy that it makes them lose weight too...am I wrong for telling them all they are doing is fasting? Or do salt water and a lemon, maple syrup and ceyenne pepper cocktail have...
Forum: Nutrition 02-14-2008, 07:16 PM
Replies: 15
Views: 4,265
Posted By Rich Hunter
Exclamation Ceyenne pepper and maple syrup diet?!?!

Anyone ever heard of this as a 3-4 day "cleasning" attempt? It's basically 3 servings of 40oz water bottles a day, one bottle filled with salt water and the other two filled with water, a dash of...
Forum: Nutrition 02-14-2008, 07:13 PM
Replies: 10
Views: 8,152
Posted By Rich Hunter
Ceyenne pepper and maple syrup diet?

Anyone ever heard of this as a 3-4 day "cleasning" attempt? It's basically 3 servings of 40oz water bottles a day, one bottle filled with salt water and the other two filled with water, ceyenne...
Forum: Nutrition 02-14-2008, 06:46 PM
Replies: 8
Views: 3,980
Posted By Rich Hunter
Re: Sigg Water bottles...as oppose to Nalgene

I'm gonna throw away my nalgene...dang it...I loved that thing too...crap.
Forum: Exercises 02-14-2008, 06:30 PM
Replies: 11
Views: 2,849
Posted By Rich Hunter
Re: Virgin...there, I said it...

Thank God for forums. Amen.

Yeah, I can do about 10-12 pull-ups in a set right now, so I dunno if I'll be challenging anyone just yet. Weird thing though, I get less when I try to kip...not so...
Forum: Exercises 02-14-2008, 04:47 PM
Replies: 11
Views: 2,849
Posted By Rich Hunter
Virgin...there, I said it...

So, I have been doing crossfit (commited) for about two weeks now after years of doing a WOD every few weeks just to mix things up and years of doing PT, running (and I HATE running), rucks/runs,...
Forum: Starting 02-14-2008, 03:29 PM
Replies: 11
Views: 3,942
Posted By Rich Hunter
Re: Boot camp in a month

Just a thought...I went to basic training all motivated and stuff and in damn good shape, then I got out of shape...yes, while in basic training, I got out of shape. Diet, sleep and all those things...
Forum: Health and Medical Issues 02-12-2008, 03:44 PM
Replies: 6
Views: 3,245
Posted By Rich Hunter
Re: My teeth

So check this out...I found the exact same question posted by a female in WIKIANSWERS last night while doing a search and the only answer anyone gave her was that she was grinding her teeth...that's...
Showing results 1 to 25 of 28

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 05:28 PM.


CrossFit is a registered trademark of CrossFit Inc.